בכיר במוסד לשעבר: "אנחנו לא רציונליים במשא ומתן"

המהדורה המרכזית 4 Comment on בכיר במוסד לשעבר: "אנחנו לא רציונליים במשא ומתן"

רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "כפי שלמדנו מההיסטוריה המחירים שאנחנו משלמים על משאים ומתנים ועסקאות כאלה הוא קטסטרופלי. ישראל חייבת למצוא אלטרנטיבה לשלטון החמאס גם אם זה לא מתאים לכל מיני מפלגות בקואליציה. עלינו לוודא שכל מחבל משוחרר דמו בראשו כדי להפסיק את תרבות החטיפות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המשא ומתן לשחרור החטופים: "אנחנו לאו דווקא מתנהלים בצורה רציונלית במשא ומתן הזה בגלל הרגישות בנושא החטופים. הבסיס המוחלט צריך להיות שישראל תמשיך במאמציה לחסל את חמאס כדי שביום אחרי המלחמה לא נמצא את עצמנו שוב מול אותו ארגון".

הוא הדגיש: "המטרה של חמאס היא חיסול המדינה. הם מקווים לעשות עוד הרבה 'שביעי באוקטובר', הם דואגים שנהיה מאוסים בעולם והמצב הנוכחי משחק לידם. יש להם קלפי מיקוח ביד וסימפתיה בינלאומית ומבחינתם בסוף ישראל תפסיק את המלחמה בלחץ העולם".

עוד אמר איגרא: "מה המחיר העתידי של המשא ומתן? כפי שלמדנו מההיסטוריה המחירים שאנחנו משלמים על משאים ומתנים ועסקאות כאלה הוא קטסטרופלי. ישראל חייבת למצוא אלטרנטיבה לשלטון החמאס גם אם זה לא מתאים לכל מיני מפלגות בקואליציה. עלינו לוודא שכל מחבל משוחרר דמו בראשו כדי להפסיק את תרבות החטיפות".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אדוני וכל בית ישראל. או צריכים גאולה!!! אין שום דבר רציונלי פה. איך צבא חזקה וחכמה קרא מה שקרא בשמחת תורה ונכנסנו לעזה מעל 100 פלוס ימים ורק הצליחו להוציא 3 חטופים.. איך??? שום דבר רציונלי רק ד' יתברך פה.

  2. 3

    … הקונספציה הישנה ממשיכה … תנו סיבה אחת, מדוע שאויבנו לא ימשיכו בחטיפות בכל הזדמנות ???

  3. 2

    אתם גם לא יודעים לנהל מו"מ עם ערבים, לא מבינים את השפה, המנטליות, והניואנסים. חובבנים. מי עושה עסקה שכוללת פעימות, רק חובבן שלא יודע לנהל מו"מ. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

  4. 1

    מסכימה עם עם איש המוסד….רק אדם מטומטם או אדם עם כוונות רעות שלא איכפת לו מחיילי צהל ורוצה להפיל את ממשלת ימין יעשה משא ומתן עם חמאס … בדיוק כמו גנץ לפיד והשמאל היהודו נאצי הפשיסטים עוכרי ישראל שיכחדו כמו קורח ועדתו